jobbajobbajobba!

HEJ!
Idag har jag jobbat litegranna. jag och mamma har ätit thaibuffé till lunch, ASGOTT vare! och nu ska vi fara iväg med lite papper och dona på. ikväll ska jag klippa, färga och slinga mamma. själv ska jag måla naglarna x) vi ska göra oss fina inför dop imorgon :) gud sååå mysigt!!! jag längtar som bara denn :)
som sagt, imorgon är det dop, vi far kl 11. för att vara där kl 14. sen på kvällen ska vi ut och dansa ;) hehe. på söndag är det jobb för mig, söndag - fredag :) känns kul! på lördag är det flytt som gäller. så det här blir en fullspäckad vecka. sen har vi 4 dagar kvar, sen är det sommarlov, var av en av dom ska jag va ledig för då ska jag på utbildning. jag har bara inte vågat tala om det för Ingela Pingela än :) men hon tycker om mig ändå.. det har hon sagt!

hoppas ni har det bra. puss&kram :)


om ett ynka år var detta tre år sedan.
om ett ynka år, är det dags för bal igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0