love like you never have been hurt before!

Hejsan!
hur är läget?
med mig är det bra för tillfället. jag har fått mycket inspiration idag, av min kära vän magdalena. hon är verkligen full av vilja! Jag har även fått massa energi av solen :) det är så härligt när solen äntligen skiner! nästan inga moln på himlen är det heller. hoppas det här finvädret håller i sig nu :)
idag är det matchdag! till lunch vart det köttbullar förresten ;) hihi. efter lunch for jag hem, och sen städade jag lite, nu ha ja en äppelpaj i ugnen. mums! perfekt innan match, bli mål idag. förresten, den 10e hade jag match, och då skulle morfar fyllt år, och då nätade jag åt honom! jag vart så glad och tänkte genast på han när jag såg att bollen gick in. morfar, min älskade morfar, jag saknar dig så! jag önska ja kunde hälsa på dig ibland, jag önskar att du var här. men jag vet att du ser ner på mig, jag vet att du finns här hos mig, i mitt hjärta.
jag kan aldrig sluta sakna dig, och jag komma aldrig någonsin glömma smärtan i mitt hjärta på begravningen när jag visste att det var sista gången vi var tillsammans här på jorden, våra kroppar. för din själ lever kvar i mamma. och mig.
livet är bra tufft ibland, då är det bara att resa sig och växa och bli ännu starkare.

-

we´re gonna crawl until we can walk,
we´re gonna walk until we can run,
and we´re gonna run until we kan jump.

-

nu är det snart slut på skolan för det här läsåret. imorgon har jag kurs, och på torsdag är det skolavslutning. SKÖNT!!! imorgon ska vi även samlas med klassen och umgås och ha det förbannat kul! brännboll o some fun shit :)
nu ska ja kolla till äppelpajen, hoppas ni ha det kung! puss&kram



Kommentarer
Postat av: Mor

Åhh gumman va du skriver fint <3 Självklart är morfar din största fans ;) åh så snyggt ditt mål va så blev han nog mäkta stolt där uppe i pärleporten. Han finns nära oss...Alltid..... men sorg är tung att bära och vi hjälps åt!!!!!

Styrkekramar från mor <3 <3 <3

2012-06-13 @ 22:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0