dig skulle ja gifta mig med, om du var man!

det finns vänner,
och det finns vänner.
som man kan låta bli o prata med på 2 månader,
och sedan träffas och då är allt som för 2 år sen.
när vi satt ihop.
ungefär den här ...
Peter(tränare): marre o annso, försök o gå åt två olika håll!"
det va inte meningen att det skulle gå.
och det är inte meningen att det ska gå.
och jag vet att den dagen, jag ringer,
och be dig va min brudtärna,
så spela de ingen roll om vi träffats dagen innan,
eller inte träffats på ett halvår.
för du och jag,
vi sitter ihop.
det gå ba inte o skilja oss åt.
de gå inte.
ha vi nån gång bråkat?
alltså ja undra fan det.
ja komma aldrig glömma alla våra oförglömliga minnen.
du är så jävla underbar,
och du förtjäna den bästa av dom bästa!
och han komma hitta dig en vacker dag,
man måste kyssa många grodor för att hitta sin prins!
och det är lika sant för dig som för oss alla gullet.
du är guld värld.
du är allt värld.
jag skulle ge dig universum om ja kunde.
o ja skulle absolut,
ge dig vin diesel,
ronaldo,
david beckham,
david villa,
charlie hunham.
ja skulle ge dig vilket heting som helst,
om ja kunde.


-

jag älskar dig hjärtat.
jag finns alltid här för dig.
och du och jag, vi är som ett gummiband.
när vi komma för långt ifrån varann,
dras vi tillbaka igen!
PUSS!







Kommentarer
Postat av: Eva

Det är underbart me goa vänner ;)

2012-03-18 @ 20:57:19
Postat av: Anonym

javisst! det är unikt med vänner som man dras till trots att inte träffat dom på år o dar!

2012-03-18 @ 20:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0