fotbollsskor

Att det ska va så förbannat svårt o ha dom bästa och snyggaste skorna på en affärjävel! det är nämligen så, att mina älsklingar ha gått sönder, det krossade mitt hjärta, och jag vill ha nya, exakt likadana, ja skiter i att de va förra årets modell, JA VILL HA DOM IGEN!!!! men dom finns ju tamefan ingenstans, dom finns på team sportia i svart och grönt tro ja de va, I HERRMODELL. och 37 finns ju inte precis där! svart skulle ja lätt kunna ha, men de finns ju inte.
dom finns även på damsidan fast i blått och grönt, och det klicka inte! det måste klicka med fotbollsskor för att det ska bli bra. och det ha inte gjort det! så ja fortsätter väl o leta på ja, försöker o försöker. tänkte titta in i sundsvall för o se om det bli någon framgång där! hoppas hoppas hoppas...
ha det bra vänner! puss o kram


mina bästa vänner,
ni förstå mig alltid.
önska ni fanns här hel o fräsch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0