i want you by my side

Hej, idag ha ja klippt mig. eller rättare sagt ha rebecka klippt mig. blev nöjd! tog o klippte hon en sväng med, och hon fick lugg, SÅ JÄÄÄVLA SNYGG! snyggare* skitsnyggt blev det :)
nu sitter ja o kolla på tv, och ikväll bli en väldigt lugn kväll, för imorgon klockan 12 är det match. det är även match på söndag som gäller, imorgon tänker jag försöka få "koll" på mitt spel då vi inte möter ett lika vasst lag som på söndag. på söndag äre nämligen kvartsfinal i DM mot KD. vilket komma bli en utmaning, men självklart ska vi gå ut o gö allt vi kan!
hoppas ni ha det bra. och får en kanonhelg! :)

nu är det två skoldagar kvar, sen ha ja påsklov. känns så jävla underbart. måndag: svenska och engelska. tisdag: det här med janne! helt ok. sen på tisdagen åker jag mot ström, jobbintervju, sen hem till ramsele i en dag, sen far jag och mamma emot skavsta och SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA i riga! känns jävligt gött måste ja säga :)
pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är snygg!

2012-03-31 @ 22:25:31
URL: http://rebeckaallansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är snyggast

2012-04-01 @ 10:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0