nobody said it will be easy to breath.

Hej!
Idag på skolan va de först svenska, sen engelska. sen gick jag och min kära rebecka ner på stan! vi gick o kolla runt, köpte en tröja till mamma, köpte även en tandborstefodral eller va de heter. ett blått. asfint ;) haha. sen gick vi på forex o beställde pengar. :D wiho! för snart far ja o mamma på sparesa! fyfan va skönt det ska bli. det är bara den här veckan, måndag, och tisdag, sen ha ja påsklov! FYFAN VA SKÖNT.
sen efter stan gick jag hem, och nu vänta ja på o fara iväg o träna. och ikväll tänker jag bestämma ifall det ska bli mer eller inge fotboll alls på ett tag. vet inte riktigt.
hoppas ni haft en bra dag, och få en bra kväll! puss o kram.


tjena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0