the way we put our hopes

Hej!
igår tog jag igen mig, så nu är ja pigg o allert! i söndags när mamma o pappa kom och hjälpte mig städa, så föreslog mamma en weeeekeeeeend. så idag har jag suttit och kolla på massvis, ha kollat till london, (mitt hjärta), solresor, och på sparesor! just nu är det bästa ja ha hittat en sparesa! vars den är vet ja inte riktigt. men de såg förbannat härligt ut! london ha ja vare i 2 gånger, men skulle aldrig skada o fara dit igen, men då känner jag att när jag är där så ska ja göra så mycket, och jag känner inte för o stressa. och solresor, då hinner man ju knappt bli bruuun ju! så SPAAA, fyfan va skönt o egentligen inte gö nånting utan ba må! känns väldigt lockande.
Idag vet ja inte riktigt vaj a tänker göra, dagen ha ju knappt börja så. aja, hoppas ni ha det kanon!
puss o kram!


ja mena, hur härligt se inte de här ut?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0