Det börjar ta sig!

Hej!
det är snart Juni, och skolan börja gå mot sitt slut, och det känns sååååååhääääääääär underbart. sen är det 1 ynka år kvar. men först ett långt, underbart sommarlov med massa jobb och massa skoj! känns underbart skönt.
Nu har jag just engelskauppgifter som är det sista, förutom ett engelskaprov, och engelska redovisning som jag ska göra på torsdag kl 10. Sen är engelskan förhoppningsvis klar. naturkunskapen är helt klar, och på svenskan har jag gjort allt, där är det bara kompletteringar som jag lär få som jag ska göra. sen är den också klar. det börja vankas sommarlov nu!
I helgen ska jag på dop! det känns nästan ännu roligare än sommarlov. nästan. men det känns extremt roligt. så på fredag åker jag hemöver, och sen på lördagen åker vi till örnsköldsvik för det är där dopet är. i domsjö kyrkan! åh va kul :)
i veckan ska jag jobba, söndag-fredag. känns sisådär eftersom jag egentligen skulle va med min underbara pojke då, men då se ja de såhäääär, att då få ju jag pengar efter jag jobbat en hel vecka, vilket innebär att jag kan ta och fara och hälsa på han nån gång ja vågar ;) haha! läskigt.. ;)
hoppas ni ha det bra! puss och kram


saknar mitt långa hår.

Kommentarer
Postat av: Mor

Va härligt med sommarlov ;) ett år går otroligt fort. Bra med pengar när det finns mängder av utgifter, välkommen till vuxenvärlden som består av...jobba-räkningar-jobba-räkningar...men vad gör det....det är inte hur vi har det utan hur vi tar det. Elsas lilla dop ska bli fint att få delta på, i Själevads kyrka. Duktigt du jobbar bort allt skolarbete, det är inte lite jobb de ;) Kram mammas piga <3

2012-05-29 @ 19:10:22
Postat av: annsofie

och en hel del kärlek!<3

2012-05-29 @ 20:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0