med dig är jag hel.

Hej!
har haft en underbar långhelg. i onsdags kom världens bästa pojke, i fredags for vi till mamma, lagade pizza, och skruvade ihop min nya säng! jag stormtrivdes, att få va med två personer som är så värdefull på samma gång, kan ju som inte begära så mycket mer! fotboll ha spelats, vi tog med luna så vi ha vare på promenader med henne. sett på film och bara mått hur bra som helst!
nu ska jag göra lite engelska, nu är c farit hem.. :(
ha dock ingen bild att bju på! klantigt värre.
hoppas ni ha det bra! puss&kram

Kommentarer
Postat av: Mor

De va ju så trevligt gumman, och sängen blev ju toppen. Toppensnickrare som skruvade och slet ;) Pizzan utsökt och mycket trevligt sällskap ;)Tack för de <3

2012-05-23 @ 20:00:42
Postat av: annso

Jaa, ja tycker också ja va jävligt duktig på att snickra! ;) haha.

ja det måste vi göra om! :) tack själv <3

2012-05-24 @ 09:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0