måndag!

Hejsan!:)
dagen började med att ja slog på ettan, och såg på julkalendern, sen gick jag upp, fixade mig iordning, och sen traskade iväg på skolan. började med teori på frisörteknik, va väl inte sådär skitroligt, men det är ngt man måste ha ;) hehe ! sen blev de lunch, KÖTTBULLAAAAAAR ♥♥♥♥♥♥♥♥ ! :D DET VA SKITGOTT ! :D hehee.. =) sen lunchrast, sen blev det idrott (teori) , inte så jävla kul ,men det är ju lite småintressant ibland. bero på va man skriver om , håller på att göra en rapport om hälsa vilket inkluderar lite mer än just ordet man tänker på. sen så nu ha jag och emma varit och handlat, och jag kom nyss hem, ha pakat upp maten, och nu tänkte ja skriva lite här för ja känner att jai nte kommer hinna sen, ska börja plugga nu , sen äta , sen plugga mer , sen ska ja fara o träna, och eftersom ja känner mig själv så väl att ja inte kommer orka plugga då , så få ja plugga järnet innan ist ;) , o sen när ja kmr hem tänker ja duscha , o platta håret, och sen ba SLAPPA ! (kmr somna dirr) men vad gör det ?! :D bästa som finns : sömn! enligt mig iaf ;)
aja, nu måste ja som sagt plugga ! hoppas ni har det bra :)

hejsvejs =)


haha mongo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0