onsdagkväll

god kväll!
ikväll blev jag mer eller mindre klar med idrottsrapporten :) känns riktigt skönt! nu har jag bara en uppgift på datakunskapen som jag ska göra, sen är jag ganska klar med skolarbetet :) känns riktigt riktigt riktigt deilig ! ååh , så fort ja hör ordet sakna jag, dig, som aldrig förr! skulle vilja spola tillbaka tiden och aldrig fara. tänk om livet ändå vore så enkelt! hehe. ne nu ska ja sluta dagdrömma, nu ska ja kolla på irené huss, tkr inte att det är spec bra, men det spela ingen roll, för ja vill ba ha nå o somna till :)
imorgon har vi heldag i salongen, känns riktigt skönt att slippa ha teori imorgon, hade inte orkat det.
men jag funderar, och jag är nervös, och jag har ilska inom mig.

nu ska ja sova, hoppas ni har det bra!
gonatt :)


kärlek har en påverkan på livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0