glömt o berätta...

godmorgon! :)

Kom på en sak jag har glömt att berätta, om 14 dagar, far jag och mamma♥ till Sunny Beach i 2 veckor :) HUR UNDERBART SOM HÄLST!! :D fyfan va skönt det skabli att komma bort o få sol och bad och shopping och WOW :) lääängtar som bara denn!
Och nu återstår bara en veckas jobb också, sen är jag fullt ledig tills skolan börjar. sen ska jag på bröllop förresten också ! :) kmr bli hur kul som hälst. typ nån/nåra veckor efter jag och mamma kmr hem från bulgarien, det blir tredje gången vi far till bulgarien, ÄLSKAR landet! :) hur fint som hälst där, och ballt, och wowww! :D:DD
HAHA :D

nej, nu ska jag ta o kolla på lite lägenheter tro ja! :) HARE BÄST!

Heejs ! =)


BULGARIEN, Sunny Beach ! ♥
JAG LÄÄNGTAR, WOHOHOHO :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0