the invisible!

Åh :'( har nyss sett klart filmen, the invisible, hur hämsk som hälst! , jag trodde att han dog i början av filmen, men sen förstog jag att han inte var död, och vilket svin till kille hon hade, och det visade sig att hon som höll på att döda han inte alls va sån idiot som hon var, eller hon va ju dum i huve, hon höll ju på o döda han... men tydligen gjorde hon så han överlevde. fy vilken hämsk film. har läst en liknande bok så jag blev fäst vid den som fan! , tkr den var riktigt hämsk. och slutet var ... ja.. vet inte vaj a ska säga om det.
Filmen fick iaf en solklar femma.
det är hämst, dt är riktigt hämst om man börja tänka. så jag ska försöka låta bli det. det är helt klart sevärdig, det är nog en film som verkligen alla borde se. hon gick från stöld till mordförsök på liksom... ? 2 dagar?! shit...
och hennes lillebror, fy a, lider med han.
och ändå, hon va ju inte dum i huvet egentligen, hon hade skitjobbigt hemma osv, men det är absolut ingen orsak till att gå o döda någon, fy åh nej. hon va dum i huvet men hon hade ett gott hjärta xD

alltså, om nån lever sig in i en film äre väl jag, men just den här, den va ju så verklig eftersom ja läst typ en liknande bok. shit! läskigt, men ...

Nu när filmen är slut känner jag att jag kan sova utan att få dåligt samvete för att ja inte såg den klar, men va nästan omöjligt och somna till den för den va så jäävla bra!
menmen, nu tro ja att jag säger gonatt iaf! :)


mkt bra film!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hemsk*

bra svenka

2010-07-16 @ 19:57:45
Postat av: annso

ja de är den, men den är sjukt grym, så det är fan värte!

2010-07-16 @ 20:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0