tröttis !

hejsan !
Idag är jag sjuuukt trött. mamma kom o väckte mig imorse o fråga vars hennes mascara va, (vilket va hos sofie) hgehee. .. sen kunde ja inte soman om igen.. suck, väldigt jobbigt, menmen. sen hoppade ja in i duschen, o sen drog ja ner till sofie ! skvaller. hann ju inte med det igår såå.. nån gång må de ju bli ;) haha ! ah, iaf, sen gick ja till mamma o sen for vi hem, sen åt vi lunch, o fika första adventsfika, snart äre juul ! , ah vi ha sett på fullt hus med. ja ba älska serien ! grymt roligt xD :D haha ! min humor det där. men ah, nu ska ja packa, o platta håret, och sen äta middag, och sen äre väl inte så länge kvar tills ja msåte fara till östersund. känns som att ja inte kommer kunna hålla mig vaken i bussen faktiskt, är så sjukt trött. sovit ca 4-5 timmar inatt,(vilket inte är mkt för o va mig) behöver oftast 10 timmars sömn.
ah, hoppas ni haft en bra dag. så hörs vi nån gång inom den snaraste farmtiden!;)
puss o hej !


tre grymma killar sen igår!:)
erik - robin och dennis åberg! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0