Ensamheten är ett trevligt ställe att besöka, men ett dåligt ställe att stanna på..

Hejsan!
Har det bra här i östersund, men hade itne tänkt skriva om vad jag gör nu. men ja kan ju talao m att ja spela fotboll och må bättre än bäst! känns så skönt och få spela igen!

-

Det är jätteskönt att va ensam, men när man känner sig inlåst , är det inte lika skönt.
Det är bra att vara själv, och kunna tänka igenom sake rsom man gått och grubblat på, men när man känner att man inte kommer ut, känns det inte lika bra!
det farliga är att inte slå sönder muren som håller en inlåst, utan att ge upp hoppet.
för hoppet, är det sista som överger oss !


överge mig inte.

Kommentarer
Postat av: maggi

En som aldrig komma överge dej e jag, en som alltid komma finnas vid din sida är jag, det ska du veta flicka! ja sakna dej Annso <3

2011-08-16 @ 14:56:15
URL: http://magdalenaeliasson.blogg.se/
Postat av: annso

det är skönt att höra hjärtat! saknar dig som satan! trodde allt skulle bli lättare när ja flytta hit men känns som vi aldrig ha tid även fasten vi bo 500 meter ifrån varann :( SAKNAR DIG <3 och jag kommer aldrig lämna dig.

2011-08-16 @ 18:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0