tvåa, jag gillar inte tvåa, jag gillar etta!

Och för dig kommer jag alltid vara numrerad som tvåa. jag kommer aldrig bli din etta. jag har förstått det nu! och det krossar mig. men jag kommer aldrig mer vika ner mig, those days are gone! för jag sätter aldrig dig i på andra, så vrf förtjäna jag då och vara din tvåa? trea, fyra, femma, sexa, eller till och med åtta eller mer?
du har hjälpt mig att inse vissa saker, men bara därför förtjäna ja inte och vara åttan för eller tvåan för dig.

Nu sitter jag och kolla på idol, i lilla ramsele! Imorgon ska jag äntligen klippa och färga mitt hår. känner mig just nu som en skata! se förjävlig ut i håret och går frisör, hur fan gå det till?! näe juste, de gå inte ihop..

Aja, hoppas ni har det bra! puss och kram

You were my everything,
but now i understood that i was nothing for you,
and that make you a smaller in my eyes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0