men då undrar jag, var fanns du när jag behövde dig som mest?

Du sa att du minsann alltid skulle finnas där.
att du va den jag alltid skulle lita på,
att jag betydde så mycket för dig lalalala.
men då är frågan, varför var jag alltid ditt andra, tredje, och fjärdeval?
var fanns du när jag grät mig till sömns varje kväll?
var fanns du, när mitt hjärta höll på att krossas?
du hade inte behövt sagt alla saker du sa,
du hade bara behövt sagt de du menat.

det finns ingen jag älskat så mycket som du,
och det finns ingen som jag känt mig så sviken utav!

jag känner mig som 10 och hjälplös igen.

nej, det gör jag inte.
för jag är så mycket starkare än jag någonsin varit!

Kommentarer
Postat av: Mor

jaa...vem kan man lita på.....de e inte många...Tur du är stark bästa vännen <3 <3 <3

kram från mor

2012-06-08 @ 21:07:48
Postat av: annso

näe men man hitta ju åt diamanterna!

2012-06-12 @ 14:38:25
URL: http://aiebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0