s-vall

Hello my dear friends ! :)
Idag tog vi o for till sundsvall, det var nice, gick runt o strosa där i nåra timmar, sen blev det lunch/middag på dooonken, :D woow ! ,  sen for vi vidarep å nåra affärer utanför birsta, sen glass på donken , sen HEM. och idag ringde min bästa mamma till mig , och sa att det var klart med lägenhet, har ingen aning alls om hur den ser ut, hoppas de bli bra xD vilket det säkert blir! :D och det bästa, är , att jag är "granne" med Pia, Ralf, och Lo! helt underbart :) , kanske inte för dom.. men för mig ;) haha ;D nu ska ja inte göra nånting, men snart , ska ja byta om till fotbollsträning, hur underbart känns det inte o dra på sig träningskläder och fotbollsskor på en skala? ÅÅH , längtar tom efter det xD , så illa äre ;) det är riktigt jävla DEILIG !

Hoppas ni mår bra, nu ha ja inte så mkt mer o säga , så ni få ha de så bra så hörs vi sen :)

puss ♥



till rätt person sitter de ju som på smäcken ! ;)
(ursäkta dålig kvalité, men orkade inte ta om, och dessutom äre med mobilkamera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0