:'/

jag hatar verkligen att känna såhär,
och jag vill inte tycka såhär hlr,
men det är så jag tycker,
och jag önskar jag kunde göra nånting åt det,
på något annat vis än som jag ser det,
men det kan jag inte.
jag har gjort allt känns det som,
men det blir inge bättre..
jag verkligen hatar som det är nu!
alla tror att ja tkr just det här är bra,
men det är ju det de inte är,.
det är piss..
jag önskar jag kunde ändra min egna åsikt,
men det gå inte..
ja ha försökt, men jag kan inte.
jag måste göra en sak åt det här,
på mitt sätt.
och på många andras sätt,
det är skitjobbigt.
men det känns som att det är såhär jag måste göra.
jag hade hällst låtit bli det,
men jag kan inte.

jag vill inte behöva känna såhär,
men det är såhär jag känner det.

förväntingar, det är nog de sämsta som finns..
önska de inte fanns nåra såna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0