dålig uppdatering, FÖRLÅT !!!!!

baaabyyyyyyyyy, du ha varit här ett tag nu , från början var det mycket sällan men vi träffas varje dag nu , ja nu ! TJÄNA :D
ursäkta för den usla uppdateringen, ska bli bätter, men få skylla på att ja inte haft dator , o när ja väl fick den så hade ja inge internet (Y) , haha ! jag är duktig ja. nu så äre så att det är torsdag kväll, o dagarna ha ba runnit iväg, och jag har varit duktig o börjat träna igen :) , va ba igår de inte blev så XD , hahahaa ! men komma väl snart in i det igen så de bli lite lättare. känns GREAT!:)

Nu är ja skittrött, så nu måste ja tyvärr lägga mig o sova, imorgon blire iaf bil hem till ramsele med rebecka :) helt underbart! wohooo.
aah,men ni få höra mer detaljerat vad som hänt I VECKAN,  men vi kan höras imorgon ! pusshejs



Jag och världens bästa Thilde Dahlin ! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0