lördag!

Goddag!
dagen började med att jag vaknade, efter 13,5 timmars sömn helt underbart! då gick ja upp, snacka med mamma lite , som inte mådde bra, och de va inge bra. sen gick ja ut med luna, sen gjorde ja o mamma lunch, och sen gick vi o la oss i sängen o åt, sen blev det GLASS till efterrätt såklart. vad är det för speciellt med mig och glass? den som de visste:D
nu ligger vi i sängen o mamma halvsover, och jag kolla på film och är riktigt jääävla less! usch va ja bli irriterad på folk som ba klaga o klaga o aldrig tänker på vad dom säger, och som inte tänker på vad dom säger utan bara slänger ur sig skit och har ingen aning om hur mkt det egentligen kan ta. ne fyfan. nu vet ni va ja tkr.. (y)
längta fan nästan tillbaka till östersund på ett vis! men skönt o va hemma hos familjen o så :)

hoppas ni har det bra, jag har inget mer att skriva just nu! ikväll blir det o kolla på hockey iaf, det bli nice :) hoppas ni ha de bra iaf.

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0