lördag!

Sköna lördag!
vaknade ganska tidigt, slog på tvn o låg i sängen o kollade på tv, sen gick ja upp o duschade, sen blev de till o slinga håret på mamma, och sen klippa pappa, sen nu ha ja o mamma sutte o kolla på så ska det låta, med Brolle! det är min man!!!! (han vet bara inte om de än) sen så idag blire ba till o tare lugnt, och ikv kolla på film, och imorgon vid 9 tiden far ja o mamma och troligtvis pappa tillbaka till stan, ha match klockan 13, så ja ska se till o bli taggad till den med !
så ja ha inte så mkt mer o berätta för er!:)

hoppas ni har det kanoners!

hejs!





tankar Ξ

ibland tycker jag att det är jättesvårt o veta vars man ha personer,
ibland känns det som att man ha dom bredvid sig,
och ibland känns det som dom är 10 mil bort,
jag önskar att ja litade mer på folk,
och ibland är ja jävligt glad att ja inte gö det!
livet är inte lätt,
och jag tro inte att det var meningen att det ska va de hlr,
man måste våga för att vinna,
men kanske är jag för rädd för att våga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0