söndag och match!

Tjenatjena!
Dagen började klockan halv 8, gick upp och gjorde en rejäl frulle, för att sen skulle jag, mamma och pappa åka mot stan, och samling kl 12, match klockan 13. skriver först tiderna såhär efteråt för att jag inte ska få personligt stöd ;-) hehe! neemeeeen, den här matchen gick betydligt bättre än förra, dock inte 100 %ig...
men vi förlora tyvärr med 1-4 , tkr inte att dom va så mkt bättre som siffrorna säger, i första tkr ja att vi va klart bättre, i andra fick dom en straff som absolut inte skulle ha vare en straff, och dom fick in nåra skitmål, och de fick inte vi! men vi spelade bättre i första, men vi spela klart godkänt i andra tycker jag iaf!
och som sagt gick det bättre för mig den här matchen i personlig vinkel.
efter matchen for vi på maxi och handlade, sedan for vi på Diana och åt middag, sen for vi hem till lägenheten och kirra kaffe o efterrätt, man förtjäna de efter en godkänd matchinsats tkr ja!(a)

sen nu ha ja duscha, och gjort naglarna fina med london-naglar :) deilig !

nu vet ja inte riktigt va ja ska gö , kanske slå på en film o ta de lite lugnt vore ju inte helt fel :)


hoppas ni har det bra! och har haft en bra helg =) hejsvejs!


ha faktiskt inga bilder med gul tröja,
därför de kommer från bk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0