brudarna minaaa!

Hejsan!
Gårkvällen kunde inte ha blive bättre, kolbullar, ida, sofie, maggi! en toppenkväll med andra ord. sen stötte vi på philip, så då lekte vi lite med han. det va också jättetrevligt!:)
nu ska ja och mamma snart fara ner på rafnastämman och presentera nå grejs, woohoo. ja o min scenskräck, hua ! sluta nog med att morsan få ta allihop. (jag hade inte tagit på mig ngt) , utan min kära sofie hade gjrot det och va inte på mötet då dom dela ut, så hon jobba.... (y) i love you.... PHOOOFIEEE

ajaa, sätta upp håret och fara, hoppas ni har det kanon :) hörshej !


i veckan när ja o mathilda va o kolla på fotboll blev det denna outfit.
det va fruktansvärt kallt!!!
och även igår användes samma :)
jag är inte gjord för och gå och frysa, dessutom fryser jag för det minsta lilla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0