onsdag

goddag! idag försov jag mig, eller telefonjäveln ringde inte, (har tre alarm) , första på 7 för att ja ska vakna, andra halv 8 för att ja ska kliva upp då, sista kvart över 8 för att ja ska gå till skolan då, MEN, då gick bara de tredje igång , så ja vakna kvart över 8 ;s kasta på mig lite foundation och mascara, tog nå kläder o hädde på mig , slängde på mig en mössa och ytterkläder och sprang iväg! jag mena.. vill ju inte börja andra terminens matte med att komma försent, men om man säger såhär... det gick inte spec bra på lektionen ! .. (y) heh... men de skyller ja på att ja va alldeles nyvaken !:)
men det otroligt sköna va att vi slutade efter lunch, så då satt ja med magnus o nå kompisar till han o åt lunch, skönt nog, bli bra på humör av dig mangeboy!;) hahah, o man få ju höra en hel del saker ;) HIHIHI ! ah, sen mötte ja linda och thilde, och tänkte gå på stödet då , så gick ja dit, va där i 5 min , eller kanske 2 min , sen gick ja därifrnå för ja ha hade inge ja kunde jobba med, och så , och ja känner väl mig själv o vet att ja inte är den bästa på att ta tag i den där mattejävlen!;) haha! , så då gick jag hem till lägenheten, sen städade jag, så nu gå de iaf o komma in här, sen bytte ja om till träningskläder så nu ha ja vare ute på en springtur! åh va skönt :D sen så nu ska ja stretcha så ja inte är så extremt ovig längre, hehe! och inite ha sån träningsvärk imorgon pga gårdagens träning ;) hehe! sen blire duschen, sen blire till o diska, och sen ska ja ta en macka och joice! :) sen ska ja umgås med min marijana :) , vi ska köpa en telefon till mig, och vi ska umgås o hare gött!:)
hoppas ni har det bra! så hörs vi troligtvis imorgon! ;)

hejs :)


ÅH alltså ja verkligen ÄLSKAR den här bilden,
kmr EXAKT ihåg känslan ja hade ;) haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0