saknaden är enorm, men besvikelsen är större !

true story. det är liksom bara, that´s the way it is!
Idag är det fredag, och midsommarafton ! guuu så mysigt det kan va :) , ha inte haft tid och skriva på sistone. så ja dra ne snabbis nu. efter matchen i söndags och sjukan, följde Mathilda med mig hem till Ramsele. lite drygt att ja gjorde illa knät eftersom det roligaste o gö i den här byn är o träna o greja på ! , igår for hon hem för att fira midsommar med hela hennes familj.
Idag ska jag och min storebror till våran farmor och farfar och äta midsommarmiddag. riktigt mysigt :) Sen dra ja till Ida för lite grillmys resterande delen av kvällen! :)) ha saknat er som satan brudar.
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt. hoppas att det blir något roligt iaf :) ihii.
På söndag kommer mamma och pappa hem igen, och jag hoppas att dom har det hur underbart som hälst! :) sen på måndag äre packning som gäller för hela slanten!
På Tisdag ska ja nog följa med mamma till Junsele. och på onsdag äre också packning som gäller.
hoppas också på lite tid med Sofie, och lite tid med Ida innan jag far.
FÖR, på torsdag, far vi ner till Sundsvall, för mamma ska på sjukhuset. och på fredan far vi ner till Sundsvall för att vi ska sätta oss på tåget ner till Arlanda. underbart! sen äre två veckor, utan telefoner, och utan problem, bara roligt som gäller! i Spanien :)) WIHOOO !

jag har även skaffat mig långt hår :) bild kommer i ett senare inlägg förmodligen idag efter jag gjort mig lite midsommarfiiin :) ihi. hoppas ni ha det kanonbra! och får en riktigt trevlig midsommar :)


GLAD MIDSOMMAR !
-

jag hoppas att du förstå att du är det högsta för mig,
men att jag hatar att alltid komma i andra hand.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman ;) vi har haft det alldeles underart <3 Mor

2011-06-26 @ 21:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0