you´re a big star in my small heaven.

Hej!

Idag är det söndag, gårkvällen spenderades med min underbara Mimmi, Ewa och mamma. jättemysigt! vi kollade på film sen vi var små, och herregud så mycket roligt det finns! men vi kollade inte klart på den, så den ska jag och mamma kolla klart på idag. jätteroligt och kolla på såna filmer, jag kan sitta en hel dag och kolla på bilder sen barndomen, underbart hur go o gla man va!
idag när jag vaknade slog jag på en annan film, som jag inte såg klart igår. sen tog jag och jobbade med en uppgift om arbetsmiljö och säkerhet. jsut nu ha jag kört fast, blivit trött och less på det. så jag tar en paus, 1613 ord är jag uppe i, så jag tycker väl att jag får ta en paus. har ju 2 veckor till på mig, och en vecka på skolan. så det ska nog bli klart i tid. men det är ingen meninge att jag sitter och plugga på det, när jag inte orkar, för då babbla jag bara, och då blire inte så jättebra! på tal om plugga, så tog jag ett enormt steg igår, tog fram brorsans teoriböcker till körkortet och började läsa lite! spenderade väl iaf en timme med dom där böckerna. idag få väl en timme gå åt till dom med.
idag ska jag som sagt kolla på barndomsfilm med mamma, plugga körkort, förhoppningsvis plugga lite mer skolarbete, och sen tänker jag ta en långpromenad istället för att gå till gymmet. behöver lite motivation känner jag! och det får jag inte i gymmet. så en långpromenad låter bra tycker jag.

jag har inte så mycket mer att berätta! men jag hoppas ni har haft en rolig och småläskig helg. jag har iallafall haft en helt underbar helg!

hoppas ni har det bra! Puss&kram :)


idag skiner jag tro jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0