en helt vanlig tisdag!

hej.
imorse när mamma väckte mig, så va ja medvetslös kändes det som. och hade skiiiitont i magen! (inte okej). sen så gav sig inte magvärken fören efter lunch, hua. men iaf, så ha ja klippt en page idag, med gradering/uppklippning idag. blev inte som ja tänkt mig men de dög väl anta ja. sen efter praktiken såååå sprang ja in på ica en snabbsväng och köpte en drickyougurt o banan till mig, o en göttabit åt mammsen!
sen när ja va på gymmet, kändes det som att det där drickyoughurten skulle komma upp igen! va inteeeeee alltför mysigt faktiskt :p , haha. sen när ja vart där ett tag tog ja mig en promenad hem, sen när ja kom hem gjorde ja iordning nå macka och drack upp youghurten som va kvar.
sen nu ska ja gå o ta mig en lång och skön dusch! känns helt oslagbart. imorgon ha ja sovmorgon. känns oerhört skönt! så på torsdag när ja ska upp kl 6 igen komma de va fruktansvärt! heeheeee..
aja, nu ha ja inge mer o säga! hare bra:) pusspuss!


to succed in what you want to be,
you have to belive in yourself.

min mamma sade till mig
"du själv är din största motståndare"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0