ida lindberg!

Eftersom jag har sjukt ont i magen, få du bara ett kort inlägg..

Grattis min älskade Ida, på din födelsedag!
du har funnits i mitt liv i väldans många år, och du kommer aldrig sluta finnas i mitt hjärta.
jag älskar dig dag som natt, jag finns här för dig dag som natt.
du är en vän som sitter längst in i mitt djupaste hjärta,
jag kommer aldrig glömma dig.
vi har gått genom eld och vatten tillsammans,
genom jävla fjortisbråk till riktiga bråk där vår vänskap satts på prövning,
och vi har alltid klarat oss igenom allt.
och det gör mig säker på att du och jag,
är menade att vara vänner livet ut!

jag älskar dig mitt hjärta!
hoppas du få en kanondag.

DU ÄR BÄST ÄLSKLING!!!♥



sötaste du!

dom 3 vännerna och jerry! vars jerry är vet ja inte!

föralltid!

Kommentarer
Postat av: mor

Jaa vilken härlig vänskap ni har som prövats i vått och torrt <3 kramar till Er <3

2011-10-03 @ 17:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0