Du är de finaste jag vet

Nu sitter jag på tåget påväg hem ifrån min fina pojkvän. Du får mig att må bra när allt känns hopplöst, och du får mig att känna mig som den lyckligaste i världen.
När jag komma hem ska jag umgås med min otroligt efterlängtade vän Rebecka! Som jag saknat denna kvinna. Vi ska kolla på lejonkungen och må bra.
Imorgon ska vi chilla och dra en stanrunda kanske, sen på kvällen ha jag match mot häggenås(serieledarna) känns bra att man är i sån bra form..
Nu när skolan börja ska jag ta tag i träningen igen. Den dog dom ut när jag fick ont i ryggen innan sommaren börja och jag börja jobba.
Om 3 timmar och 15 min är jag hemma. Känns bra! Om inte sj sjabbla till det dvs!
Hoppas ni må bra.
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0