m a t c h !

Hej!
Idag hade ju vi då som sagt match. det gick helt okej tycker jag. vi vann med typ 6-1 tro jag, och vi hade väldigt mycket spel. så det var riktigt kul! prövade på och va i mitten också, och en sån här match är ju det jävligt kul ;) annars bruka ja bara känna mig vääldigt vilse där i mitten. men som sagt gick det ganska bra idag.
ja ha duschat, haft inpackning i, och nu väntar jag på att min "nyttiga" äppelpaj ska komma ur ugnen. och ikväll dricker jag coca cola. fyfan va mums! hihi.
Jag kollar ju självklart på gladiatorerna ikväll. finns inget annat val ju ;) jag håller på första tjejen som var. och killarna ha ja inte hunnit sett än, men jag tro ja håller på den vita killen. men den mörka hade jäävligt bra inställning. enligt mig iaf :) men håller ändå på den vita. den mörka är lite för mycket ego för min smak! så de så. gillar inte såna. så de så!
Hoppas ni haft en bra dag! Puss&kram :)


hemma på kyrkplan. vilka minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0