du har gjort mig till en människa jag aldrig trodde jag kunde va!

Hej!

jag har haft det helt underbart i helgen. i fredags va jag ledig, jag hämtade christoffer på flygplatsen medan mamma fick massage, sen for vi hem, och sen skjutsade vi henne och kerstin till strömudden. 
på lördagen så tog vi en promenad, sen kollade vi på film, fixade oss, och åt tacos, och sen for vi och hälsade på Fia J, för hon fyllde år på fredagen! blev bjuden på ett par öl där, sen begav vi oss mot Ida och hennes pojkvän Nils, Annelie, Josefin mm. vi gick hem till ida, innan vi gick upp på byn och träffade massa old friends som ja inte hade träffat på år vissa utav dom. så det var roligt! träffade även storebror♥ sen for vi hem! kom väl hem sisådär 3. så då va vi helt slut, och sov som stockar. på söndagen tog vi det lugnt, tog en promenad, och såg på mer film. 
Sen var det dags att åka iväg på ösd igen, och flygplatsen. det sämsta som händer varje gång c är uppe. tycker inte det är kul. en vacker dag bo vi närmare varandra. 
 
idag har jag sovit en massa. tagit spruta, och ätit mat. har kollat på film och umgåts lite med mamma. nu ska ja kolla på lite film. 
 
hoppas ni ha det bra! puss&kram 
 
 
saknade brudar!♥
du är den finaste jag vet. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0