H å r t i p s !

Hej!
klockan är 8. en onsdag som denna. det är pissväder. jag ha gjort mig en kopp te.
i det här inlägget tänkte ja tipsa om en hårinpackning. det är den bästa ja haft. och jag kommer aldrig byta ut den! Den är för torrt/slitet hår, och den är helt gudomlig. det är självklart Loreal´s märke. Det här är Cellular. det finns även en absolut repair. men jag föredrar cellular! den gö verkligen ett undervärk. ett tips, applicera på kvällen efter ni duschat, och gå o lägg er med en toffs på huvet, på morgonen sköljer ni ur, och känner hur extremt underbar den är! den gö även mirakelupplevelser om man använder den i bastu.
Jag tänkte även tala om att jag just har börjat använda rosinolja. dom säger att det är jättebra, att håret växer 3 x snabbare, och att det blir tjockare. så jag tänkte, vafan, de är ju ba prova!
söker ni på ricinolja till håret på google och på bilder så kommer ni att få se väldigt många exempel på före och efter. när jag såg det så tänkte jag att ja, vafan det är ju lika bra o prova! det gö ju inte håret sämre. värt ett försök liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0