the easy part is the night, the hard part is the morning!

Hej!
Idag är det fredag, och jag känner inte för något gym idag, så idag tänker jag inte gymma nånting. jag tänker istället stanna kvar i sängen ett tag, och kolla på tv, äta min "nyttiga" äppelpaj, och må! sen ska ja ta o klä på mig, sminka mig, och sätta upp håret i en knut. sen ska jag fara ner på stan, hämta mathilda, och kika runt på stan en sväng, möjligtvis köpa nya fotbollsskor! vi få väl an se. sen ska vi fara o handla till gomidda!
Ikväll blir det filmtittande, bb-tittande, och massvis med uppladdning inför morgondagens dm-match. nu är det slut på träningsmatcher, nu är det tävling som gäller. nu måste vi va på topp och koncentrerade! yeah. nu kör vi brudar! stenhårt:)
ja, nu vet ni vad min dag bestå av! hoppas ni få det kanon. puss&kram:*


hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0