flytt!

Hej!
Just nu är min lägenhet full med massa flyttkartonger och grejer! Jag ska nämligen ta och flytta den 9:e lite närmare civilisationen. känns faktiskt riktigt kul! dock är det ju alltid lite jobb och stök, men det komma det va värt! det här känns kanon det! ikväll är sista kvällen jag sover i det här lägenheten. jag har köpt ett soffbord idag, tvbänk och en hatthylla! ni se så det investeras ;)
imorgon är sista skoldagen den här veckan, och det börjas med sovmorgon till klockan 10. då ska det göras engelskaprov och engelskaredovisning. på eftermiddagen är det också redovisning, för hela bunten! sen på kvällen är det match, kl 19 på ip. och då kommer mamma dit och kolla och hämta hem mig :D chilledill, seeeerviiiiiiiice! hoppas ni ha det gött!

vi hörs, puss&kram


snaaaaaaaaaart♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0