BE HAPPY, DONT WORRY !

just så säger jag nu, be happy, dont worry.

jag gillar livet just nu :D wiho.
det enda, enda enda problemet, är att jag är sjuk, så jag inte kan spela fotboll, och det suger ju riktigt hårt. men jag har överlevt förut, kmr springa extra mkt när ja kan börja igen ist ;) haha (a) nu ha ja lovat bort ngt.. ojoj, känner hur en viss annelie jonsson kmr skrika : ANNSO, DU HA SAGT ATT DU SKA SPRINGA DUBBELT UPP ! hahahahaha.

aja, jag har varit hos farmor och farfar och ätit middag, sen for vi ut på en raggningstur, fyfan ja älska o köra nybilen ;) bruum säger det så är man framme ;) haha. när jag kom hem, blev jag så jävla glad så ja kmr va glad i 1 månad för det ;) så glad blev jag.

menmen, nu måste jag snart slita mig från datorn.. SUCK.

men det finns fler dagar, och en kväll, i hope (a)

hoppas ni må lika prima som jag (a) hihi !

pusshej.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0