filmen sög ..

filmen var riktigt kass ! och jag fick just veta att vi far bort imorgonbitti, vilket innebär att jag inte kmr kunna skriva med er, eller dig, på flera dagar! det är  synd om mnig :( , men å andra sidan ska ja ju få se två betydelsefulla personer gifta sig, + träffa lilljänta åt dom, så det är inte så synd om mig om man tänker efter :) få väl se vad vi hittar på dom här dagarna, lär ju fara över till norge nån dag, och fiska.. huva va äckligt , men sist jag fiskade , va med ida, philip, och åhman, GISSA vem som fick fisk ? jag såklart ;) man är ju grym ! ja tack så mkt ! :D
ajaa, nu tro ja att ja ska ut o glida lite med mammmi, hare bra :)

HEJS ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0