FOTBOLLSTRÄNING ♥

HEJ!:D
har nyss kommit hem från fotbollsträningen, åh vad jag älskar att springa mig svettig, det är så mysigt ;) hahaha ! ne, men jag hade nästan , nästan , glömt hur äckligt mkt ja älskar att spela fotboll, men egentligen inte eftersom ja ha sakna de som en gris ! men om man säger såhär, det känns att ja inte ha träna på ett tag. haha ! bolltekniken är ju värre än någonsin och det säger väldigt mkt. haha. :D tro nästan ja ska gå o gö lite fika, fil och sån här där det står K på , kmr inte på vad det heter, världens godaste flingor iaf!:) såna dära nyttiga grejer ;) hmm... imorgon blire nog... hm.... fotbollsplan ;) det behövs xD

aja, hoppas ni har det kanon! det har jag.
jag elsker det! (glömmer aldrig mina danska småflickor:) ) , "jag elsker chokolade" så otroligt gulliga ungar!
HEjs :) :D


jag elsker det verkligen ! ♥
kärlek för mig.


Kommentarer
Postat av: Maggi

kan de heta Kellogs all bran? :) <3

2010-08-18 @ 20:18:14
Postat av: annso

ihii, kan va dom ! ;) <3

2010-08-18 @ 21:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0