godmorgon!

Godmorgon! härligt med en liten sovmorgon, älskar det. IDAG, fyller världens bästa farfar 82 ÅR! Finns ingen bättre än du, och jag älskar dig, och idag ska du få en bra dag. nu tänker ja kliva upp och lägga fram kyklingfilé, för idag tänker ja laga en riktigt god middag till farfar, det ska bli kanongott! om inte annat få vi väl gö en snabbeställning på svar lr annat XD , haha! nedå, det ska bli bra, och tårta ska han bannimej få!

Nu måste jag gå upp för jag ska fara o handla med pappa för middag + efterrätt!


HEJDÅ! och grattis farfar! ♥




farfar♥
tänker på dig farmor.

Kommentarer
Postat av: Eva

Va fint du skriver min bästa tjej!Kramar till dig;)och jag håller med i dina tankar;

2010-08-28 @ 12:30:46
Postat av: annso

tack mamma. kraamar ! nu kan ja ju iaf få dom på riktigt ;) till skillnad från om 2 dagar... ja, det gör vi alla. <3

2010-08-28 @ 19:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0