gonatt

God kväll!
Nu tänker ja snart lägga mig i sängen, eller snart.. ja tänker gö de nu efter jag borstat tänderna o tvättat bort sminket och så , för imorgon på morgonen ska vi fara till östersund, och dumpa mig.. haha ! farfar var så söt , han sa att vi skulle komma förbi o hämta smörknivar som han gjort innan vi for, som sagt världens bästa farfar. alltså.. ja kan fan inte ha missat ngt.. har en hel påse full med skor, en STOR kartong full med kläder, två snart fulla väskor med kläder, påsar med kläder, kartonger med inredningssaker, (mackjärn, vattenkokare osv) , åh herregud! känns som att ja flytta o aldrig mer kommer tillbaka. haha, men så äre inte! :D dom är inte fri mig än på ett tag xD
det är snart bara datorn kvar som ska packas med, fy va hämst.. haha ! alla tkr de är kul o flytta xD , moahahaha

Aja! ni ska få en bild på tårtan.

Gonatt ♥

tänker på dig farmor !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0