grattis systrami !

Grattis gumman, ARTON ÅR IDAG! så jäva köng. Hoppas dom är riktigt snäll med dig idag! =) fyfan va du är bra Sofie, det ska du veta! jag har alltid sett upp till dig. Jag älskar dig. Ha en bra dag. ♥

-

Förövrigt har jag varit på skolan idag, wow, vi blev stylade av 2orna, hår och smink , alltså, jag älskar håret, det blev riktigt fint tkr jag! :) sminket säger sig självt, vi hade rocktema.
Sen gick jag ner på stan med Sabina, och Stina, haha, fyfan vilka sköna flickor, flum flum !
Sen fick ja ett jävla värdelöst samtal, blev riktigt lack, såhär lack ha ja inte varit på väldigt länge. fyfan asså, men... allting kmr ordna sig och bli bättre igen!

Nu ska ja vänta på att resten kmr hem, ha det bra! Pusshej

---

farmor&farfar, jag tänker på er, och jag älskar er! vi har klarat mkt i våran familj, så vi kommer att klara det här med!

---


födelsedagsbarnet blir förstås bilden på!

Kommentarer
Postat av: soffään

hade inte kommenterat såg jag ;p

tack så jätte mkt gumman, jag älskar dig också ;)

jag tkr faktiskt att du ska komma hit.. :( puss <3

2010-09-04 @ 19:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0