intressant dag ;)

Först skola, en rolig dag :) , sen gick som vanligt jag och sabina ner på stan, och gick o strosa lite, ja köpte present till farfar som snart fyller år :) , och jag skulle kolla hur mkt pengar jag har på kortet, skickar in kortet i automaten, sen står det att det inte går att bara ta saldo, då tänker jag.. aa, men då ta ja 100 kr så få ja ändå liksom , så TROR jag att jag trycker på 100, men ja trycker på 1000 , sen panikfrågar jag sabina : TRÖCK JAG PÅ 1000 ? hon : ja... HAHAHA. bryter ut i skratt, vi står och letar efter handelsbanken, dum som vi är , så står det stort rakt ovanför oss "handelsbanken" hahahaha xD , jaa... (y) vi är duktiga vi ! så vi  går in dit och sätter in mina 1000 kr igen, och nu har jag inte 1000 kr där längre xD , så den failen behöver ja icke gö om ;) haha!
Nu sitter jag hemma och kollar på hårförlängningar, mkt nice! är riktigt sugen, och jag har bestämt mig för att göra det, lätt värt, nu ska ja ba bestämma vartifrån ja ska köpa det, det står mellan happyhair, och rapunzel, eftersom jag köpt från rapunzel tidigare vet jag hur håret därifrån är, och färgen är riktigt fin därifrån, även håret är bra tycker jag! wihihihi, fett på asså! :D så nu ska ja vänta tills på söndag och beställa det då, för jag och Sabina har tänkt att beställa tillsammans :) ihii ! bli känon.

Nu har jag nyss avbrutit mitt skrivande och vattnat blommorna med Lo, och nu tänker jag gå, för vi ska snart äta! Så vi hörs troligtvis imorgon, för jag tkr det är så tråkigt och skriva när jag är här, förlåt för dålig uppdatering, men det är så mkt roligare o gö här än o sitta vid datorn! så hare bra alla!

Pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0