linus kom på besök i ramsele

tjänna !
nu har jag nyss målat naglarna med nagelförstärkning, (hatar när naglarna går av) xD , låter som en fjolla men , haha ! aja , innan det duschade jag en lång och varm och härlig dusch. älskar att duscha , man tänker bara på ifall man ska höja värmen på vattnet eller inte ;) haha ! nu bör ja sova , men tro inte ja kmr kunna.. så ja skiter i det ! jag håller förövrigt på att ladda ner en film , så ja ha nått att göra i bilen imorn när vi far till gäddede. nu har jag även lärt mig o stava de , tack vare ida eliasson, tack så mkt ida ! ;)
SOM SSAGT, idag på fotbollen, skulle ja gå till kiosken och köpa kaffe och loka, då få ja ett samtal av linus pålsson, så kolla ja upp , och ser stjärnskottet framför mig ! xD LITE paff jag blev. men oerhört glad, va ju fan ba ett halvår sen sist nu ju ;o fan vi börja träffas 2 ggr om året, det är WOW :O haha! stjärnskott som vi är. så då fick ja mig ett snack med han också, alltid trevligt. sen satt ja o snacka med niklas och jonte ! trevligt det med!:D sen ha inte jag gjort nå mer ikv, bara obetydliga saker :) menmen ! bk förlorade förresten, stort. det sög!
nu ligger jag i sängen och kollar på femman, det är nått csi ..... finns ju hundra olika, ny , miami, ALLT. kom ba på två men xD , haha !
klockan 8 imorgon far jag iaf. tidigt.. hua ! menmen, vill mamma det så lär de ju förmodligenbli så , det blir iaf ett första stopp i strömsund och handla upp lite till kylen. (y) och självfallet på dollar hoppas ja (!?) lär ja få fram med hjälp av min starka vilja! :)

Aja, nu ska ja inte skriva ngt mer, ha en bra kväll, så hörs vi! :)

hejs :)



åh va ja saknar! ha inte haft fotbollsskorna på mig på flera veckor,
fyfan va hämst det är! inte konstigt ja börja bli på dåligt humör xD
och bilden är sen innan ja va utomlands, om ni tkr ja se blek ut ;p
(kanske inte är så mkt brunare men ändå) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0