har verkligen inte hängt med...

om 6 dagar börjar jag skolan, det var nyss skolavslutning!!!!!!! fattar inte riktigt det här, sommaren har bara flugit iväg, och jag är inte redo o börja ny skola xD , fan.. hur gick det här till? måste ha haft riktigt jävla bra sommarlov med andra ord! och ja, det har jag ju haft, sägs ju att tiden gå fort när man ha roligt. men ändåååå... det är ju ändå flera veckor ;o , dom har bara flugit iväg.. ojojoj!
men vad gör man? ;) det är bara till o börja skola de xD haha ! Jag sitter och kolla på blocket, och såg just nu en riktigt great lägenhet som jag vill ha! =) men... när mamma ringde kom det upp "det nummer du försöker nå, är inte i bruk..." och hur glad blev jag då? inte glad... :( men iaf, den vill jag ha =)
Nu ska ja platta håret, och typ .. klä på mig :) duktigt annsofie !
vi hörs sen! hare bäst :)

puss ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0