stäääd

GODAG !
Jag har alldeles nyss skrivit en hel del här på bloggen, men av en sjuk anledning för alltid bort. och samma tidigare idag, så hade jag också skrivit...... SUCK !
MEN , iaf , så har jag städat idag, mitt rum var inte så jättefint, och jag har även packat upp resväskan, vilket gjorde väldigt ont ! , hade ba vela farit bort igen ;) , det hade varit deilig :) men så blev det inte, utan de va ba o packa upp, jagh ar även kört bil idag, och jag älskar det. och jag älskar bilen för att den är så jävla skön o köra! kaaanoooon faktiskt :D , nu har jag nyss gjort annanaspaj till dagens efterrätt, för idag kmr farmor, farfar, och astrid på middag ! , det blir nice det :) , så nu ska jag gå iväg och diska undan lite, sen tro ja att ja ska ta min lilla hund och gå ut på en promenix, sen ska ja fixa mig lite tills dom kmr :)

Hoppas ni har det kanon! löw you guys.


pusshej !





annsofie saknar dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0