dryghumöööör

hejsan!
idag ha ja ba haft 7 timmars sömn, vilket reflektrerar i att ja är riktigt dryg nu. och det blev tyvärr min söte vän jimmy som fick ta smällen.. men dock inte helt oskyldig! finns nåra antal ggr ja velat slå han i huve för att han ha dryga med mig, när ja inte vare på humör... hehehehe ! aah, iaf , så ha ja vare i sollefteå idag, hittade inte så mkt (nothing) sen tog ja o mammsen en fika på stoorstan, sen så for vi hem, eller till sjukan o fick sämst besked, (kan inte vänta sig mkt mer av ss) söck ! aja , nu få vi se hur det blir.

hoppas ni har det bra ! hejsvejs :)


saknar sommaren !! sööötaste Lo !


-


duuuuuduuuuuduuuu, JA , du vet att de är du. 
tänkte ba säga att du betyder
väldigt mycket för mig.
och du inspirerar mig i livet.
hoppas du har det bra,
och att du iaf sakna mig lite... :(
puss o kram                                    /din gummsi

ps, de finns inte så många som kan såra mig som du kan gö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0