en vecka kvar till jul.

bra för er som älskar julafton. själv är jag inget stort fan av julafton, men jag tycker att själva julen är väldigt mysig :) igår julstädade jag, (städade noga) haha ! ;) duktigt av mig. och idag hade vi engelska, vi fick gö julkort o julrim, men ja tog o gjorde en till uppgift, om ändå allt kunde va lika roligt som engelska.. :p , menmen, de är väl inte meningen att allt här i livet ska va roligt ;) hehee ! mamma ringde klockan 2 o sa att hon skulle fara hemifrån, så hon må väl snart va framme. så få vi se va vi hitta på , om vi ens hitta på ngt ;) hehe !

förövrigt ha ja funderat på vad jag ska ha för outfit på julafton samt nyår, på jul tro ja att ja ska ha en svart/vit/grå rutig klänning, och nätade leggings utanför vanliga. och kanske nå rött i håret, eller så, så de bli litee rött ;) hehe ! sen på nyår ha ja inte riktigt bestämt mig än :) vet inte ens vars ja bli på nyår ;o inte okej !

men ne, nu ska ja dra, mamma kommer snart :)

hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0