fredag-lördag-söndag!

Goddag!
nu är det söndag mitt på dagen, och jag tänkte berätta i lite snabba drag vad som hänt i helgen !
i fredags vare skola, slutade efter lunch vilket var toppen, då gick ja hem, sen kom moster o jonny o hämta mig så vi for på jamtlimarknaden!:D , asfina grejer. sen så for vi på stan en sväng, o sen lämnade dom av mig i lägenheten, o ja gjorde iordning mig för kvällens klassfest, sen kom emma, så då gick vi ner mot stan till olle o jimmy som kom o mötte oss :) , sen va vi där en stund, magnus kom, sen drog vi till lina där festen skulle äga rum, vilket gick en del över styr, men överlevde gjorde vi! , sen kom ja hem, letade grejer, o sen somna ja som en stock, väckarn ringde halv 11 igår, då ja skulle upp o jobba för fotbollslaget, och då blev de liiteee missöfrstånd, och sen lite till o lite till , men tillslut blev de bra, haha ! jag och matilda hade iaf roligt :D , haha! sen gick ja o kolla på lite skidskytte med brorsan, o tappa bort telefon gjorde ja , så se nkom per tillbaka me den, hehe (a) tur man ha snälla tränare ! , sen så gick ja o ola hem igen, och sen gick vi ner på stan och tog en buss till brunflo, och där blev vi under den kvällen ! , vi fick thaimat, gott som saticken, o sen blev de spel, och wii spel , samt massage under det ! sen sov ja som en stock hela natten, och vaknade av en liten gullig låtsaskusinbarn :) hihi ! sen gjorde ja mig klar, fick varma mackor och oboy till frukost, sen klädde ja o linus på oss o maggan, o sen gick vi ut o vänta på jonny o ola, o sen skjutsa dom in oss, o nu sitter vi här o är snart påväg upp till skidstadion ! sen ikv blire nog film, :)

hoppasn i har det bra! pusshej :)

Kommentarer
Postat av: elev

Hej! följer din blogg varje dag det är som en drog för mig och ville bara säga att inatt när jag sov så drömde jag att du var med i en trekant med mig och en tjej till! det var en så jävla härlig dröm det måste väl betyda nått:D<3



bye love!

2010-12-05 @ 13:35:53
Postat av: R

Men anso! vilken mysig beundrare du har! ;) <3

2010-12-06 @ 01:56:05
Postat av: annso

hahahaah, verkligen va?;o<3

2010-12-06 @ 09:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0