julhandlat

hejsan!:)
nu är klockan 13:40 och mamma for för en 10 min sen, idag har vi varit och shoppat jul, och det va ganska spännande, jag övertalade mamma att köpa en massagestol, eller övertalade, jag sa att vi skulle köpa en sån, haha! la den i vagnen sen vare inge mer prata om de. haha. det är faktiskt väl behövligt för hennes del. sen så fick jag 1000 kr när hon for, för ja ska köpa en kavaj, o sen fick ja nåra hundra till för att fylla på busskortet, snäll min mamma.
men vet ni vad jag har bestämt? jag tänker inte shoppa nåntnig mer, än den där kavajen, (ska ha den på jul eller nyår, inte bestämt) , för ja ska spara alla pengar tills vi far till london, o shoppa järnet där ist!:D IHIHIHI :D , ahahha, på tal om london, mamma köpte en resvåg igår med, haha! så vi för en gångs skull vet hur mkt vi ha i väskan XD (när vi va utomlands i somras hade vi nämligen nåra kg övervikt ;)) haha !

aja, nu ska ja väl inte gö nånting, eller ska äta lunch. men annars ska ja inte gö specm kt alls ! :p , hehe :) slänger väl kanske på en film eller nå :)

hoppas ni har det bra, hejsvejs! :)

p.s igår målade och tapetserade vi en grej som farfar gjort till mig, som ska stå bakom sängen, som ja inte kommer på vad den heter, men såhär blev iaf resultatet :)



såhär blev resultatet :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh snyggt ;) hihi

vart de blommerna o de när du drog penseln? :)

<3

2010-12-27 @ 18:50:17
Postat av: A

hehe tack!

ja absolut :P

2010-12-28 @ 15:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0