sofie wennstrand !

Sofie, min kärlek.
du har funnits i mitt liv i snart 7 år. vi har gått igenom mycket tillsammans, och det finns ingen som kan mig som du kan. du har funnits där i vått och torrt, och jag berättar vad som hälst för dig, och jag vet att det stannar hos dig. du kan mig till djupet. jag skulle nog inte kalla dig en kompis, för en kompis är inte så beskyddande som just du är över mig. du är som den syster jag aldrig haft. kommer ihåg när jag legat i ditt knä och bara gråtit och inte behövt sagt ett ord, för jag vet att du förstått. vi har bråkat, och vi har blivit vänner igen. vi har testat varann, men vi har aldrig någonsin tvivlat på varann. vi har kollat på varann, och börjat skratta. och vi vet vad den andra tänker på, utan att fråga. jag har alltid sett upp till dig, och jag har varit där och kollat så du blivit behandlad bra. mår du dåligt, mår jag dåligt.
jag kan faktiskt inte beskriva dig, på ett sätt som verkligen förklarar min kärlek till dig.

jag ville bara berätta att jag är så JÄVLA glad över att du idag äntligen klarat körkortet !

du är grym! ♥

jag älskar dig systra mi !


känns som igår.

Kommentarer
Postat av: the big siss

Nu blev jag ju rörd.. nu börja ja ju grina din lilla mupp !

Det du just skrivit ,så är det, och kommer alltid att vara!

Jag älskar dig ! :)

- men vänta, vem tillät oss att se ut sådär? hahaha , grymmmm bild ;) <3

2011-06-19 @ 22:36:21
URL: http://sofiewennstrand.blogg.se/
Postat av: annso

jävla bitch, "the big siss" , därför jag älskar dig.

vadå just skrivit? skrev de för typ ett halvår sen, DAGS o hålla lite bättre koll på min blogg kanske !

jaa våra föräldrar, som älskar oss oavsett antagligen.....



HAHA. älskar o få dig o gråtaaa järnet älskling. puss <3

2011-06-20 @ 16:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0